مزاحم تلفنی

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

دقــــــت کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چــی رو؟؟؟

اینکه چه لذتی داره زنگ بزنی به شماره های جنس های مخالف آی اوشکولشون کنی آی اوشکولشون کنی!

خیلی مزه میده حتما امتحانش کنید!!!!!!!!!

حالا فکر نکنید من دختر بی ادب و اینایی هستم ها!!!!!

من فقط تو این بحث ها شنونده بودم!!

بس که بچه + ی هستما!!!

اگه حسش بود متن چند تایی رو بعدا براتون میذارم کیف دنیا و آخرت رو ببرید........



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت13:39---9 دی 1391
بـــعضی وقت ها باید گفت

مــــــــــــــن چشم میذارم تو فقط گمشو!!!
پاسخ:من گم شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ساعت19:24---21 آذر 1391

سلام خوبی؟
به من چه!ببخشید منم مثل خودتون نمکیم منا با عنوان عشق و احساس لینک کن و بهم خبر بده تا اگه دوست داشتی لینکت کنم OK؟
این افتخارا از دست نده ها دیگه از این موقعیتا گیرت نمیاد فعلا...


چه خودخواه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391سـاعت 15:6 نويسنده farnaz
яima